IRAN PASSENGER|book hetel in Iran anytime anywhere

book hetel in Iran anytime anywhere

IRAN PASSENGER|book hetel in Iran anytime anywhere

book hetel in Iran anytime anywhere

طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی

در دنیای امروز موفقیت زمانی است که در کوتاهترین زمان ممکن، اطلاعات انبوهی را در عرضه  و در دسترس افراد قرار دهید.یکی از بهترین روش ها برای انتقال اطلاعات، غرفه های نمایشگاهی هستند بخصوص در نمایشگاه های بین المللی که می توانید خدمات بالاتری را در اختیار افراد قرار دهید. غرفه نمایشگاهی محل تجلی هنر و سلیقه شماست و همچنین نشان دهنده سطح دانش و بینش فرهنگی هنری طراح غرفه های نمایشگاهی موظف است تا  طراحی متناسب با سلیقه و حرفه شما به نمایش بگذارد. گروه رایکا مفتخر است که با طراحان موفق ایرانی و باتجربه ای بالا اقدام به خدمات طراحی غرفه می کند تا به طور شایسته ای محصولات شما را معرفی کند. شرکت در نمایشگاه های بازرگانی از مهمترین ابزارهای بازاریابی شرکت های صنعتی، خدماتی و تجاری است. موفقیت در تمامی نمایشگاه های کوچک و بزرگ بسته به نوع طراحی غرفه شماست. غرفه با طراحی ناشیانه و عدم جذابیت برای مخاطبین به پیشرفت تجاری شما کمکی نکرده و علاوه بر آن اثرات منفی در ذهن بازدید کنندگان باقی می گذارد. به این ترتیب نام و برند تجاری شما با حرکتی اشتباه زیر سوال می رود. طراحی غرفه باید به گونه ای باشد که مخاطب را در غرفه نگه داشته و پاسخگوی افکار و سوالاتش باشد. این مهم با استفاده از طراحی مناسب و تجهیزات لازم و تبلیغات ( اعم از فیلم، صوت، استند ها ، بروشور ها و کاتالوگ ها و .... ) پدید می آید.

در غرفه سازی، از تجهیزات پیش ساخته و آماده استفاده می کنید مانند استندهای محصولات، مبلمان،بک لایت ها و ... این حالت برای زمانی مناسب است که شما در نمایشگاه های کوچک شرکت کرده اید یا شرکتی نوپا هستید یا هزینه کمی در اختیار داشته اید و اولین بار تجربه حضور در نمایشگاه را کسب کرده اید. انتخاب این شیوه از حضور در بلند مدت اثری عکس داشته و اصلا مناسب نیست و عدم مدیریت تبلیغات شما را به نمایش می گذارد.

انواع غرفه

1.غرفه های معمولی یا ردیفی(خطی)

2. غرفه های جزیره ای

3.غرفه های شبه جزیره ای (انتهایی)

4. غرفه های نبشی (گوشه)

می توانید مدل های طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی را در سایت ما ببینید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

تجهیزات غرفه سازی در اختیار طراحان

نگاهی اجمالی به تجهیزات در اختیار طراحان غرفه داشته باشیم غرفه سازی با سازه های چوبی استفاده از چوب پایه و اساس تمامی غرفه ها است و از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

غرفه سازی با سازه های فلزی

ایجاد استحکام بالا و برای غرفه های دوطبقه نیاز است

نور پردازی در غرفه سازی

بعد از ساخت باکس اصلی غرفه مهمترین موضوع در طراحی غرفه به حساب می آید.نور پردازی خود مجزا است و انواع بسیاری دارد مثل نورپردازی نقطه ای، نور پردازی بکلایت، نور عمومی، و ....

مبلمان و انواع صندلی ها در غرفه

مهمترین نکته برای آرامش و راحتی بازدید کنندگان و مشتریان شما در طراحی غرفه مبلمان راحت می تواند زمان بیشتری مخاطب را در غرفه نگه دارد.

تبلیغات نوشتاری در طراحی غرفه نمایشگاه

به دو نوع برجسته و بدون برجستگی تقسیم می شود.

  • بدون برجستگی شامل پلکسی، استیکر
  • برجسته هم شامل رنگ، یونولیت و یونولیت با رویه استیکر و ...

رنگ آمیزی در طراحی غرفه های نمایشگاه

حتما در انتخاب رنگ کف و دیوارها و نوشته ها دقت داشته باشید تا همخوانی داشته باشند.

تبلیغات با استفاده از مولتی مدیا

غالبا داشتن lcd در غرفه و نمایش تبلیغات در آن تصاویر و پوسترهای بزرگ با توجه به میزان هزینه طراحی غرفه های نمایشگاهی می توان از ویدیو پروژکتور و لپ تاپ و ... استفاده کرد

گل آرایی و تزیینات در غرفه

القای روح طبیعت به غرفه یا گل آریی شرکت غرفه سازی و دکوراسیون رایکا با هدف ارائه انواع خدمات غرفه سازی و دکوراسیون داخلی با تشکیل کارگروهی قوی از معماران و طراحان غرفه اقدام به ارائه خدمات و اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی نموده است. این گروه وظیفه تبلیغات و تجهیزات غرفه شما را برعهده می گیرد.

تقسیم بندی فضا در طراحی غرفه های نمایشگاهی

فضای اصلی را می توان به بخش های زیر تقسیم بندی کرد تا طراحی غرفه اصولی تری داشته باشیم.

  • بخش اصلی اطلاع رسانی
  • فضای مبلمان شده برای مذاکره
  • فضای قرارگیری غرفه داران
  • فضای مبلمان اداری
  • فضایی برای مشاوره به بازدید کنندگان
  • فضای نمایش تصویری و صوتی
  • فضایی کوچک بعنوان انبار ( مخصوص وسایل اضافی یا کم کاربرد)

اجاره تجهیزات نمایشگاهی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را از شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی رایکا بخواهید.

 شرکت ما با رعایت اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی، تجهیزات را در اختیار شما قرار داده و تا روز آخر نمایشگاه ساخت غرفه را گارانتی می کند.

خدمات طراحی غرفه های نمایشگاهی در گروه ما

  • طراحی دکوراسیون داخلی
  • ساخت انواع دکوراسیون ها
  • طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی
  • انجام خدمات غرفه های اسپیس فریم
  • طراحی غرفه های نمایشگاهی طبق آخرین متدهای روز جهان
  • ساخت فیلم های تبلیغاتی
  • عکاسی تبلیغاتی
  • غرفه آرایی
  • اجاره تجهیزات نمایشگاهی
  • مشاوره جهت افزایش فروش

موفقیت شما در غرفه سازی بستگی به میزان عملکرد غرفه سازی و استقبال بازدید کنندگان در نمایشگاه دارد و با تمام این عوامل میزان بودجه مورد نظر شما و آموزش کارکنان غرفه در جذب مخاطبان بسیار موثر است.

برآورد بودجه و هزینه غرفه سازی نمایشگاهی

بودجه بندی برای هر کاری اولین قدم محسوب می شود و سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی از این امر متثنی نیست.

برای قدم اول میزان بودجه را مشخص کنید.

شرکت طراحی غرفه های نمایشگاهی را تعیین کنید.

تخمین و پیش فاکتور را از شرکت رایکا تحویل بگیرید. برای راهنمایی شما هزینه های برآوردی را در زیر آورده ایم:

  • زمین غرفه در سالن    6%
  • طراحی و معماری غرفه    58%
  • حمل و نقل تجهیزات    6%
  • تبلیغات برگزاری نمایشگاه 2%
  • کاتالوگ ها و پوسترها 6%
  • کارکنان و کارگران   2%
  • امور تبلیغاتی 3%
  • اگر نمایشگاه در شهری دیگر است هزینه مسافرت   5%

مراحل و اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی

خدمات تخصصی در طراحی انواع غرفه های نمایشگاهی ، امروزه به صنعتی حرفه ای و دانشی بالا تبدیل شده  است و تمامی دانش ها در آن کنجانده شده است. خلاقیت و نوآوری طراح غرفه های نمایشگاهی را از هم متمایز می کند.تیم رایکا افتخار دارد که در طی مدت فعالیت خود با شرکت ها و برندهای معروف و به نام فعالیت داشته است و طراحی غرفه را در سراسر کشور اجرا می کند.

مراحل طی شده برای آماده سازی و ساخت غرفه در نمایشگاه:

ابعاد غرفه

  • خواسته ها و نیازهای شما
  • نقشه فنی غرفه
  • نقشه سه بعدی در نرم افزار
  • طرح و نقشه کلی غرفه
  • طراحی انواع هدایا تبلیغاتی
  • اجرا و ساخت غرفه
  • طراحی و غرفه آرایی
  • انتخاب انواع تبلیغات
  • طراحی ابزارهای تبلیغاتی
  • بررسی و تایید نهایی از سوی مشتری
  • گارانتی طراحی غرفه نمایشگاه تا روز آخر

ویژگی های طراح غرفه

  • تحلیل گری با حوصله
  • تفکر مهندسی داشتن
  • رسیدگی به جزئیات
  • صبور
  • خلاق در طراحی غرفه های نمایشگاهی طراحی داخلی غرفه های نمایشگاهی
  • دقیق و حساس
  • ظریف فکر کردن
  • درک دقیق از رنگ ها و استفاده مناسب از آنها
  • نور پردازی متناسب با محصول و ابعاد غرفه
  • درک کامل اشیا و کاربرد آنها
  • به روز بودن دانش عمومی و تخصص
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.